Thursday, August 20, 2009

Tentang Stor DBP...

Agak terkilan hati aku apabila mendengar berita bahawa kemungkinan showcase kami bakal dipersembahkan di Stor DBP.. Stor DBP???!!! Heii.. Berapa orang penonton yang dapat menyaksikan persembahkan kami nanti???? Ruang lakonan pun sudah cukup untuk memakan seluruh sudut stor itu.. Namanya pun STOR, dah cukup menggambarkan sebesar mana sahaja ruang yang tersedia untuk 20 orang pelakon beraksi... Memanglah kami tidak sehebat mana pun berlakon, tetapi janganlah diperkecilkan lagi kami yang sudah sedia kecil ini...Hahaha.. Lawak betul... Sekarang aku pun tidak siapa yang harus dipersalahkan?.. EM? PM? ke salah produksi itu sendiri, Sepatu Ilham??? Sidang Media bukan main hebat lagi di mana bakal di adakan di CARCOSA HOTEL..Tetapi tempat pementasannya di STOR DBP!!! Huhuhu... Setakat Stor DBP, dua buah keluarga dari para pelakon kami pun sudah tidak muat untuk menonton.. Memanglah ianya hanya sekadar KEMUNGKINAN... Tetapi apabila mendengar berita lucu ini, aku rasa seperti mahu tertawa tidak berhenti sehingga keluar air mata dan terkentut-kentut!!1 Huahaua.. SEDIHNYA... Bagi diri aku, SHOWCASE lah pentas untuk aku buktikan kepada kedua ibu bapa aku bahawa anakandanya ini tidak mengsia-siakan selama tiga tahun berpisah dari mereka. Malah mebuktikan bahawa anakandanya ini tidak merugikan beribu-ribu wang ringgit yang telah dilaburkan kepadanya selama ini...Heii..Sudahlah.. Jika terlalu difikirkan sangat, semakin tinggi tekana darah aku yang sememangnya sudah tinggi dan abnormal... LINGKARAN KAPUR DI STOR DBP......HAHAHAHAHAHAHAHA...It's funny beb!!!!

3 comments:

  1. Aik marah mir hahahahha..STOR DBP kan best hahahahahhaha..ada class tersendiri hahahahahahhhhah!

    ReplyDelete
  2. huahua..its not about class or apew kak...niew psal komposisi pnonton nak tgowk show kitew pown xmuat taw....huahua..

    ReplyDelete
  3. Hahahaha pasang kanopi kat luar Stor tu dik oi hahahahahhaha!!

    ReplyDelete