Thursday, July 29, 2010

Sudah lama tidak aku meluahkannya..
Kata-kata bunga yang harum baunya..
Sering hati merintih luka..
Namun rindu juga untuk mengungkap dan merasa..
CINTA...

Lelah letih sedang dirasa..
Ikutkan jiwa tak mahu merasa..
Ikutkan rasa rindu padanya..
CINTA...

Malam ini sunyi menyepi..
Termenung sejak duduk sendiri..
Mengenang segala dilalui..
Amat manis amat pedih melukai hati..
CINTA..

Ya.. Aku rindu untuk merasai mu..
Telah lama hati merajuk dengan mu..
CINTA.. Tolong jangan menyiksaku..
Ya.. Aku mengaku.. Aku memerlukan mu..

Cinta.. Cinta.. Cinta..
Mengapa begitu?..
Kau sdering membohongiku..
Kau sering memainkan diriku..
Sering memperbodohkan ku..

Cinta.. Aku memerlukan mu..
Bukakanlah pintu..
Pintu hati yang tertutup sejak itu..
Hingga kini rapat sekat kebal kau tutup hatiku..

Cinta.. Tolonglah aku..
Belum puas aku menikmatimu..
Sehingga sampai masa..
Aku akan meninggalkan alam mu..
Alam cinta palsu..
Cinta sementara waktu mu itu..

Aku sunyi, cinta..
Aku sepi, cinta..
Namun aku letih cinta..
Bantulah aku cinta..
Aku perlukan mu..


3 comments:

  1. cinta dan kasih andai dapat di gabungkan...
    maka saktilah diri

    ReplyDelete
  2. yess...tapi bila dielak kadang2 juga menyakitkan..hehew..thanks for comment ya..
    =]

    ReplyDelete
  3. Looking at you
    I am pleased

    From Nightmare that end

    to a beginning of Dreamscapes

    You are beautiful in every ways

    I could only dream at you from far

    wish that I did not lost to you who
    stole my heart

    You I Can dream late at night

    wish I Could touch you
    felt your eyes touch my eyes
    your lip sweetly linger

    You who stole my heart
    ilyastajre@gmail.com

    ReplyDelete