Friday, March 12, 2010

EROS ANGEL-KU....

Kau... Angel.. Kau... Eros...
Sudah lama aku intai mu dahulu... Sebelum kau gagah tampil dalam hidupku dahulu... Kau pernah tertawa... Tertawa kerana pelbagai gelaran aku sebutkan pada mu... Dan.. Akirnya... EROS ANGEL juga yang menjadi timang-timanganmu sayang...
Kau insan yang terbaik yang pernah mencintai... Kau insan yang tersayang pada ku yang pernah ku miliki... Kau insan yang terlama mendominasiku... Kau... Kau yang terbaik yang pernah ku miliki.. Jujur!!! Ikhlas ku akui...

Masih ku ingat... Saat pertamanya kita ketemu... Enggan kau memandang mataku... Aku ikutkan sahaja tindakan mu.. Saling tidak bertentang mata...
Kau... Kau terlalu membelai ku... Terlalu memanjakan ku... Aku selamat dan tenang tatkala bersamamu...
Subuh itu.. Jam 1.11 di subuh hari... Hari itu... Tanggal 110112008... Kau duduk berlutut mengadapku... Kau genggam jemariku... Kau lihat bermakna sedalam-dalam mataku.. Meremang segalanya seluruh tubuhku... Kau lafaz kata-kata itu...Ohhhh... Kau seru untuk bersama-sama mu selamnya... Ya... Aku terima... Kerna tidakan mu itu sudah mampu memiliki seluruh jiwa ku...

Kau yang pertama.. Pertama mengubah resam cinta palsuku.. Kau buktikan segala yang palsu sudah berlalu..Kau persembahkan sebenarnya cinta... Kau zahir dan yakinkan pada ku... Bahawa cinta jujur itu wujud.. Cinta sejati itu sebenarnya ada.. Kau perlihatkan kasih seikhlas hati itu masih bernyawa di dunia ini..
Aku serahkan segalanya... Hati... Cinta... Suka.. Duka... Bahagia.. Derita... Kita rasakan bersama-sama...
EROS ANGEL ku...
Kau yang pertama membenihkan rasa sukar untuk melepaskan... Walaupun sakit, kau buat ku tetap bertahan... Angel... Kau mengawal setia ku... Aku selamat bersama mu...
Eros Angel...
Sudah!!!! Kata-kata ku sudah termati di sini... Aku tidak mampu untuk menulis kala ini!!!!!
Hatiku tidak tertanggung!!! HARI INI.... KAU TELAH PERGI... KAU PERGI... KAU TAK KEMBALI.... ANGEL... EROS... KAU DAH PERGI!!!! HARI INI... 12 MARCH 2010... KAU PERGI...

*Maaf... Aku tidak mampu menulis lagi kala ini... Hati aku tak tertanggung... Nanti-nanti akan aku imbas kembali... Sekarang ayat ku mati... Maaf... Bacalah setakat ini... Maaf andai ayatku kurang seni... Maaf andai ayatku tak mampu menyampaikan "rasa" ini... Maaf... Aku tak mampu untuk waktu ini....

No comments:

Post a Comment