Friday, April 8, 2011

Degree.Kerja.Percutian.

Alhamdulillah.. Walaupun sememangnya terlau sibuk dengan tugasan dan aktiviti di kampus, namun segalanya berjalan lancar.. Ermm.. Tidak banyak perkara yang ingin dikongsikan, cuma ada sedikit yang dapat diluahkan. Arghh... Mungkin bosan dan agak tidak penting untuk dikongsi dan dibincangkan.. Huahua.. I'M SINGLE!!! That's the thing! Huahua.. Okay,a very humble confession from me, AKU TIBA-TIBA RASA SUNYI!! What????.. After 1 and half year, tiba-tiba pula rasa macam ini datang menyerang...

Arghh... Just don't bothered..

Apa yang penting, aku rasa sangat bersyukur kerana aku hampir berjaya menamatkan semester pertama dengan menanggung diri sendiri 100%!! Hehehe.. ALHAMDULILLAH.. TUHAN... Sememangnya niat yang baik akan mendapat pertolongan dari yang Maha Penyayang... Okay.. Selepas habis sahaja semua tugasan dihantar dan exams, aku mahu bercuti!!!!

Eyhhh... Sabarrr....
KUMPUL DUIT duluu... Baru syok bercuti~~ =)

Tiba-tiba rasa nak bercuti sebab sudah hampir 2 tahun berkerja dan terus sambung belajar tak berhenti.. HUAHUAHUA.. Memang aku perlukan masa untuk BERCUTI DAN BEREHAT.. Hurmm.. Dah tak tahu apa nak kongsi dan tulis. Tunggulah ada mood nanti.. Bye.

2 comments: