Sunday, June 12, 2011

MAAF.

Assalamualaikum..
Maaf. Ini memang CARA aku. BUKAN mudah untuk aku BUANG kamu begitu sahaja. Tapi aku TERPKASA dan itu adalah cara yang TERBAIK.
sekali lagi,

MAAF..


Bukan kau seorang, tapi LEBIH dari tu. Aku terpaksa HILANGKAN kamu dari hidup aku. Mungkin buat sementara. Mungkin juga untuk SELAMANYA. Maafkan aku.


Kau I: Apa salah I? Maafkan I if dah buat salah pada you. I'll improve for you.
Kau II: You memang jenis senang buang orang macam tu saja ke? Tak kan kawan pun tak boleh??

Kau III: Kenapa you delete I from FB,BBM and even phone number I pun you delete?? Tahniah la you buat I macam ni..


AKU:
Sorry.. Ini cara yang terbaik untuk I. I tak boleh ada apa2 atau contact2 lagi dengan u. Maafkan I... I terpaksa. Ini cara I. I'm sorry, thank you..




Aku terpkasa. Aku SAKIT kalau terus lihat, dengar dan tahu tentang KAMU. Ini cara aku. MAAFKAN AKU. Aku tahu ini TAK AKAN beri apa2 KESAN pada KAMU. Sebab aku BUKAN SIAPA2..


MAAF. TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment